چنانچه کد رهگیری خود را دارید میتوانید با مراجعه به سامانه رهگیری مرسولات پستی از وضعیت بسته خود مطلع شوید.
چنانچه کد رهگیری خود را ندارید میتوانید با مراجعه به حساب کاربری خود و مشاهده فاکتور آخرین سفارش کد رهگیری خود را مشاهده نمایید.
در صورتی که مشکل شما حل نگردید میتوانید با استفاده از فرم انتهای صفحه درخواست پیگیری نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
شما میتوانید جهت دریافت مشاوره و پرسش های خود از طریق پشتیبانی آنلاین پایین سایت اقدام نمایید تا اپراتورهای ما در سریعترین زمان ممکن شمارا راهنمایی نمایند.
همچنین میتوانید با تماس با یکی از شماره های ما در ساعات و روزهای کار با ما در ارتباط باشید:
فروشگاه مهستان در راستای ایجاد حس اعتماد در شما مشتری عزیز اقدام به اخذ مجوزهای کشوری مانند اینماد ، ساماندهی . اتحادیه جواز کسب کشوری نموده است که در انتهای سایت قابل مشاهده بوده و با کلیلک روی آن ها میتوانید استعلام از صحت مجوزات حاصل نمایید همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه درباره ما مراجعه نمایید.
ارسال به تمامی شهرهای ایران و حتی جزایر مسکونی امکان پذیر میباشد و در کوتاهترین زمان ممکن رقم خواهد خورد.
ارسال اکسپرس برای مرکز اصفهان فراهم بوده و از طریق پیک سریعا ارسال میگردد.
پرداخت وجه به دو صورت امکان پذیر میباشد
1.پرداخت اینترنتی ( آنلاین ) :
وجه سفارش خود را میتوانید پس از کامل نمودن مشخصات خود با انتخاب گزینه واریز آنلاین از طریق درگاه آنلاین پرداخت نمایید در این روش شما نیاز دارید به :
- شماره کارت : (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
- CVV2 : ( یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارتهای بانکی درج میشود و بهعنوان یک کد امنیتی در پرداختهای اینترنتی کاربرد دارد )
- تاریخ انقضاء : (تاریخ انقضا کارت بانکی روی آن حک شده است. در صورتی که تاریخ انقضا روی کارت بانکی وجود ندارد، می توانید تاریخ صحیح را از بانک مبدا استعلام بگیرید)
- رمزپویا : (برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز پویا (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
برای فعالکردن رمز خرید پویا ، برخی از بانک ها به صورت خودکار رمز پویا کارت بانکی مشتریان را فعال میکنند در غیر اینصورت از دو طریق میتوانید اقدام به فعالسازی نمایید:
الف ) میتوانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه کنید و از منوی خدمات رمز پویا اقدام به فعالسازی نماید.
ب ) مراجعه به شعب حضوری بانک
2.پرداخت به صورت کارت به کارت ( واریز ) :
پس از ثبت سفارش خود به صورت کارت به کارت برای شما شماره کارت و شماره حساب و شماره شبا نمایش داده میشود که میتوانید به یکی از شماره ها وجه خود را واریز نمایید و منتظر تایید حسابداری باشید. دقت نمایید که در این روش سفارش شما پس از یکساعت در صورت عدم واریز وجه لغو خواهد شد.
ارسال کالا برای سراسر کشور توسط شرکت پست ملی ایران و شرکت تیپاکس به انتخاب شما وجود دارد.
هزینه ارسال در اکثرا بسته بندی ها و خرید ها مابین 20 الی 35 هزارتومان خواهد بود که با استفاده از طرح های تشویقی مهستان میتواند هزینه ارسال شما رایگان شود.
ارسال توسط شرکت پست یا تیپاکس بین 2 الی 7 روز زمان میبرد تا به دست شما برسد. در این روش کالای شما بیمه میگردد و تحویل درب منزل ( آدرس ثبت شده شما ) میباشد.
ارسال توسط باربری بین 1 الی 3 روز زمان مبرد تا به دست شما برسد. در این روش کالا به نزدیک ترین باربری محل شما ارسال میگردد و میبایست کالای خود را از انبار باربری تحویل بگیرید.
جهت پیگیری سفارشات خود میتوانید از طریق صفحه پیگیری سفارشات فقط با وارد نمودن شماره موبایل خود از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع شوید.
فروشگاه آنلاین مهستان به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته امکان ثبت سفارش را داراست و پشتیبانی و پیگیری سفارشات شما در روزهای کاری بین ساعات 9 الی 20 میباشد.
ارسال کلیه سفارشات توسط پست و تیپاکس تنها در روزهای کاری امکان پذیر میباشد.
فروشگاه مهستان به دلیل خرید عمده و مستقیم از برندها به شما این اطمینان خاطر را میدهد که کالاها با کیفیت بوده و علاوه بر قیمت منصفانه دارای تاریخ انتقضای واقعی نیز میباشند و این موارد توسط ما تضمین میگردد. برای هر یک ار کالاهای سایت نام و اطلاعات دقیق عنوان شده و دارای عکس های واقعی از محصول است بنابراین ما به شما تضمین میدهیم که کالای خریداری شده توسط شما دقیقا با کالایی که به دست شما میرسد مطابقت دارد و چنانچه کالایی به اشتباه برای شما ارسال شود یا با موارد گفته شده مطابقت نداشته باشد به هزینه خود فروشگاه کالا مرجوع خواهد شد و هیچگونه جای نگرانی نخواهد بود.
انبار مهستان واقع در مرکز اصفهان میباشد لازم به ذکر است که امکان مراجعه حضوری به انبار وجود ندارد و کلیه روند خرید ، پرداخت و تحویل کالا بصورت اینترنتی میباشد و از مراجعه حضوری به آدرس ها و کد پستی های مهستان جدا خودداری نمایید.
فروشگاه مهستان به صورت مکرر اقدام به برگزاری جشنواره های فروش میکند و بخشی از سود حاصل ناشی از فروش را با هدایا و جوایز به خود مشتریان عزیز برمیگرداند تا ضمن تشکر و قدردانی از خرید شما مشتریان عزیز احساس خوب همراهی با شمارا نیز داشته باشیم. جهت اطلاع از طرح های موجود میتوانید با مراجعه به صفحه هدایا و جوایز از آن ها مطلع شوید.
ضمانت دریافت کالای سالم:
از آنجایی که کلیه سفارشات شما بیمه شده و برای شما ارسال میگردد در صورتی که کالای شما دچار آسیب دیدگی باشد میتوانید پس از تحویل کالا این موضوع را از طریق فرم پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا جهت عودت کالا با شما تماس گرفته شود.
شرایط عودت کالا :
از آنچایی که قوانین بهداشت مانع از بازپسگیری کالا به دلایل شخصی است لازم است دقت نمایید جهت عودت کالا میبایست کالا پلمپ باشد و همچنین از تاریخ خرید شما بیش از 7 روز نگذشته باشد همچنین لازم به ذکر است در صورت انصراف از خرید شما مشتری عزیز هزینه ارسال بازگشت کالا بر عهده خود شما میباشد.
عودت وجه :
پس از آنکه سفارش شما لغو شد و کالا به فروشگاه عودت داده شده باشد پس از تایید شرایط مبلغ سفارش حداکثر تا 72 ساعت کاری توسط واحد حسابداری مجموعه به حساب شما برگشت داده خواهد شد. (دقت نمایید که وجه فقط به شماره حسابی که خرید با آن انجام شده است برگشت داده خواهد شد)
عدم موجودی کالا :
تمام تلاش ما این است که بهترین قیمت و بهترین خدمات رو به شما مشتریان عزیز ارائه نماییم. به علت حجم بالای سفارشات و همچنین فروش های تلفنی ممکن است هنگام ثبت سفارش شما موجودی کالا دقیقا بروز نباشد محصول دزخواستی شما به تعداد مورد نیاز در انبار ما موجود نباشد. فروشگاه در چنین مواردی میتواند با هماهنگی با شما سفارش شمارا کنسل و یا تغییر دهید.
عدم واریز وجه :
چنانچه روش پرداختی مبلغ سفارش شما کارت به کارت باشد و وجه را تا نهایتا یکساعت پس از ثبت سفارش واریز ننمایید فروشگاه میتواند سفارش شمارا کنسل نماید تا از وضعیت رزرو کالا خارج شده و موجودی بر روی سایت برای سایر مشتریان بروز گردد.
آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.
با تکمیل فرم انتهای صفحه نظر خود را به گوش ما برسانید.(نظرات سازنده شامل هدیه ناقابل از طرف گروه مهستان خواهد شد)
تلفن تماس: 09397487014
جهت پیگیری بهتر و هر چه سریعتر شکایت شما لطفا فرم انتهای صفحه را تکمیل نمایید و دقیقا توضیح دهید که مشکل شما چیست و فروشگاه چگونه میتواند رضایت شما را جلب نماید.