شامپو تخصصی فیری سولفات برزیلز

  • مغذی، مرطوب‌کننده، ترمیم‌کننده مو،صاف‌کنننده
  • از پوست سر در برابر التهابات محافظت می‌کند.
  • برای افرادی که پوست سرشان حساس است، بسیار مناسب است

750,000 تومان

موجود

0 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 500 هزار تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا کارت به کارت

ضمانت اصالت کالا

امکان عودت کالا در صورت خرابی

7 روز گارانتی بازگشت وجه

مشاوره رایگان در کلیه روزها

شامپو فری سولفات برزیلی با دارا بودن مواد موثر موجب تقویت موها می‌شود و در افزایش نرمی و لطافت آن‌ها تاثیرگذار بوده و برای استفاده روزانه مناسب است. شامپو بعد کراتین کادیوو فاقد سولفات، پارابن، سیلیکون و سدیم کلراید است که یکی از مزیت‌های مهم آن به شمار می‌رود.

شامپو و ماسک پروتئین برزیلی بدون سولفات برای موهای رنگ شده، کراتین شده و آسیب دیده بسیار مناسب می‌باشد. فرمولاسیون این محصول چربی پوست سر و مو را متعادل می‍کند.در فرمولاسیون این شامپو و ماسک از کراتین، آرگان خالص، کلاژن و جوجوبا استفاده شده است. این ترکیبات بی نظیر به احیای دوباره موهای آسیب دیده کمک می کنند و با ترمیم شکستگی‌موها، موهای شما ابریشمی و صاف می‌شوند. این شامپو و ماسک تغذیه لازم را به موهای شما می‌رساند و با تقویت ریشه مو از ریزش موهای شما جلوگیری می‌کند.

با کراتین موجود در این شامپو و ماسک موهای صاف و خوش حالتی خواهید داشت. چرا که موهای ما بر اثر عوامل محیطی و تغذیه نامناسب مخصوصا کراتینه و رنگ کردن مکرر ممکن است شادابی و طراوت خود را از دست بدهند.

به دلیل فاقد سولفات بودن گزینه مناسبی به‌عنوان شامپو و ماسک بعد از کراتین بوده که موجب افزایش دوام و ماندگاری کراتین مو می‌شود. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد محصول این است که رطوبت موهای شما را حفظ نموده و از خشکی مو جلوگیری می‌کند.همچنین موهای شما بعد از رنگ کردن نیز احتیاج به مراقبت بیشتر از قبل دارند که یکی از آنها انتخاب شامپو و ماسک مخصوص می باشد.

 

حجم

500ml

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو تخصصی فیری سولفات برزیلز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نکته : فقط از یک کد تخفیف در هر خرید میتوان استفاده کرد و امکان استفاده از چندین کد تخفیف در یک خرید وجود ندارد

5
خرید

با 5 خرید بالای 400 هزارتومان برنده کد تخفیف 25 درصدی شوید!

سیستم به صورت اتوماتیک شماره موبایلی که با آن سفارش خود را ثبت کرده اید را تشخیص داده و پس از 5 بار خرید به شما کد تخفیف 25 درصدی تعلق خواهد گرفت.

با 1,000,000 تومان خرید بیشتر هزینه ارسالت رایگان میشه!

جهت رفاه حال شما عزیزان سعی کردیم تا با سود حداقلی بتوانیم هزینه های مربوط به ارسال و بسته بندی را کاهش دهیم به همین جهت با خرید بالای 300 هزارتومان میتوانید از کد تخفیف درصدی mahestun50 استفاده کنید و هزینه ارسال خود را کاهش دهید همچنین با خرید بالای 500 هزارتومان ارسال شما بصورت اتوماتیک رایگان خواهد شد.

هدیه مهستان

تو مهستان سوپرایزهای خودمون را داریم! ممکه تو خریدی که انجام میدی یک هدیه هم به صورت کاملا شانسی تو بسته ات قرار گرفته باشه!

کامنت مفید

با گذاشتن نظر زیر محصولات و دادن امتیاز شانس شرکت در قرعه کشی های هفتگی مهستان رو پیدا میکنی!

نحوه استفاده از شامپو بدون سولفات

استفاده درست و اصولی از این محصولات برای عملکرد بهتر و جلوگیری از آسیب به مو ضروری است. از این رو ما در این بخش در مورد نحوه استفاده از شامپو بدون سولفات توضیح داده‌ایم.

  • شامپو را روی موهای کاملا خیس بمالید. درست است که تمامی انواع شامپو را باید به موهای خیس زد، اما این مسئله در مورد نوع بدون سولفات اهمیت بیشتری دارد؛ زیرا اگر روی موی خشک استفاده شود، نمی‌توانید به راحتی آن را در تمامی سطح مو پخش کنید و شست‌وشوی آن مشکل می‌شود. در این مورد با شامپو خشک کاملا متفاوت است.
  • حتما با توجه به دستورالعمل شامپو، میزان مناسبی از آن را مصرف کنید. استفاده بیش از حد از این محصول به امید کف کردن زیاد، اشتباه است. هرچند نسبت به دیگر شامپوها باید مقدار بیشتری را روی موهای خیس استفاده کرد، اما به این معنا نیست که کل شامپو را روی موهایتان آن هم برای یک بار شست‌وشو استفاده کنید. مطمئن باشید که همان مقدار توصیه شده هم به خوبی آلودگی و کثیفی موها و پوست سرتان را از بین می‌برد.
  • هنگام شست‌وشوی موهایتان، حتما به نسبت سایر شامپوها از آب بیشتری استفاده کنید. این کمک می‌کند تا ترکیبات شامپو فعال شده و بهتر در سطح سر و موهایتان پخش شود.
  • برای نتیجه‌گیری بهتر، باید حتما دوبار از شامپو در طی شست‌وشوی موهایتان استفاده کنید. این کمک می‌کند که آلودگی و روغن‌های اضافی موهایتان بهتر تمیز شوند.
  • هنگامی که نوبت به شستن موهایتان رسید، حتما مطمئن شوید که به خوبی آنها را آبکشی می‌کنید. حواستان باشد که هیچ اثری از شامپو روی سطح پوست سر و لابه‌لای موهایتان باقی نماند.

750,000 تومان

موجود