عطر زنانه المپیا قیمت اصلی 199,000 تومان بود.قیمت فعلی 155,000 تومان است.
بازگشت به محصولات

فوم شست‌وشو گل آتشفشان شی شانگ

  • ساختار کفی این نوع، دارای قدرت نفوذ بسیار زیادی است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به لایه‌های عمقی پوست نفوذ می‌نماید.
  • چربی زائد را به طور کامل از بین می‌برد و جهت کنترل تولید و ترشح چربی طبیعی پوست شدیدا تاثیرگذار است.
  • معمولا اگر از ضدآفتاب یا محصولات آرایشی ضدآب استفاده می‌نمایید، بهترین انتخاب برای شما شوینده‌های فومی هستند. چرا که این محصول، سرسخت‌ترین مواد آرایشی را هم در خود حل کرده و کاملا منافذ پوستی را تمیز می‌کند.
مناسب برای پوست های :

,

,

,

125,000 تومان

موجود

0 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 500 هزار تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا کارت به کارت

ضمانت اصالت کالا

امکان عودت کالا در صورت خرابی

7 روز گارانتی بازگشت وجه

مشاوره رایگان در کلیه روزها

شست‌وشوی روزانه صورت اولین و اصلی‌ترین قدم هر فرد جهت داشتن پوستی سالم و شفاف است، چرا که نیاز است تا قبل از انجام هرگونه اقدام مراقبتی، پوست شما از هرگونه آلودگی و مواد آرایشی پاکیزه باشد. اکنون در این مقاله قصد داریم تا به شما بگوییم که فوم شست‌وشوی صورت چیست و فوم شست‌وشوی صورت بهتر است یا ژل؟

تا قبل از این، بسیاری از متخصصان و کارشناسان پیشنهادهای به‌خصوص و گوناگونی برای مراجعان خود داشتند. اما این روزها، برنامه‌ای کامل به اسم روتین مراقبت پوستی فراهم شده است. این روتین، تمامی مراحل و محصولاتی که پوست شما جهت زیبایی و سلامت خود به آن نیاز دارد، به طور یکجا فراهم کرده است.

شست‌وشو و پاکسازی سطح پوست، اولین و مهم‌ترین مرحله روتین پوستی را به خود اختصاص داده است. در این مرحله، آلودگی‌های محیطی، مواد آرایشی، چربی زائد و آلاینده‌ها از سطح پوست پاکسازی می‌گردند. شوینده‌ها، در انواع گوناگون ژلی، روغنی، لوسیون و … تولید شده‌اند و هریک خاصیت و ویژگی مختلفی دارند. شما می‌توانید با توجه به نیازها و جنس پوست خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

یکی از علل‌های اصلی ایجاد آکنه و جوش، تولید بیش از اندازه چربی طبیعی پوست است. این چربی زائد، در منافذ باقی مانده و موجب ایجاد جوش‌های زیرپوستی، ملتهب یا سرسیاه می‌شوند. فوم شوینده به علت کنترل تولید چربی طبیعی، پوست شما را از شر انواع جوش‌ها رهایی می‌بخشد.

اغلب این نوع فوم شوینده، دارای ماده سدیم لوریل سولفات است. دقت داشته باشید که استفاده از این نوع فوم، به طور معمول به پوست‌های خشک و حساس پیشنهاد نمی‌شود. اما اگر پوستی چرب، مختلط یا مستعد آکنه دارید، می‌توانید به راحتی از فواید این فوم بهره‌مند شوید.

برند

shishang

خاصیت

آبرسان

,

پاک کننده منافذ

,

تنظیم چربی

,

رفع جوش سرسیاه

,

شاداب کننده

مناسب برای پوست های :

,

,

,

حجم

100g

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فوم شست‌وشو گل آتشفشان شی شانگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نکته : فقط از یک کد تخفیف در هر خرید میتوان استفاده کرد و امکان استفاده از چندین کد تخفیف در یک خرید وجود ندارد

5
خرید

با 5 خرید بالای 400 هزارتومان برنده کد تخفیف 25 درصدی شوید!

سیستم به صورت اتوماتیک شماره موبایلی که با آن سفارش خود را ثبت کرده اید را تشخیص داده و پس از 5 بار خرید به شما کد تخفیف 25 درصدی تعلق خواهد گرفت.

با 1,000,000 تومان خرید بیشتر هزینه ارسالت رایگان میشه!

جهت رفاه حال شما عزیزان سعی کردیم تا با سود حداقلی بتوانیم هزینه های مربوط به ارسال و بسته بندی را کاهش دهیم به همین جهت با خرید بالای 300 هزارتومان میتوانید از کد تخفیف درصدی mahestun50 استفاده کنید و هزینه ارسال خود را کاهش دهید همچنین با خرید بالای 500 هزارتومان ارسال شما بصورت اتوماتیک رایگان خواهد شد.

هدیه مهستان

تو مهستان سوپرایزهای خودمون را داریم! ممکه تو خریدی که انجام میدی یک هدیه هم به صورت کاملا شانسی تو بسته ات قرار گرفته باشه!

کامنت مفید

با گذاشتن نظر زیر محصولات و دادن امتیاز شانس شرکت در قرعه کشی های هفتگی مهستان رو پیدا میکنی!

برای استفاده از فوم شست‌وشو باید مقداری از آن را کف دست ریخته و مقدار کمی آب به آن اضافه کنید. سپس دو کف دست خود را به هم بمالید تا کف کند و آن را روی پوست خود مالیده و به صورت دایره‌ای رو به بالا ماساژ دهید و تمامی نواحی صورت را با فوم حاصل بپوشانید.

125,000 تومان

موجود